بحران در مدارس | پاورپوینت

دسته بندي : انسانی » مدیریت بحران
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 38 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بحران در مدارس
اهميت مدرسه :
كشورايران داراي يكي ازجوانترين جمعيتهاي عصرحاضراست ، تقريباَ نيمي ازجمعيت راگروههاي سني زير20 سال تشكيل مي دهند، كه دانش آموزان عمدتاَ دراين رده سني قراردارند.
به دليل كشرت جمعيت دانش آموزي ، آسيب پذيري بيشتربخصوص ازنظرعاطفي ، رواني ودردسترس بودن اين قشروتجمع آنان در مدرسه توجه بيش ازپيش مسئولين به اين گروه لازم است .
ازويژگي ويرانگرانة بلايا، اينكه ‹‹ بــلا ›› خبرنميدهد، تاكنون علم بشري نتوانسته است بروز بلاياراازقبل پيش بيني كند. بهمين دليل آمادگي بهنگام مواجهه با‹‹ بــلايا ›› وبهينه سازي شرايط جهت مقاومت دررخدادآن ، امري ضروري واجتناب ناپذيرمي باش د .
ایران یکی از ده کشور بلاخیز جهان است و در طول 8 سال گذشته 924 زلزله 3 تا 3/7 ریشتری در این کشور به وقوع پیوسته است که در اثر آن 2500 بیلیون ریال خسارت و 275 هزار خانه آسیب ديده به جا مانده است .
بلا يا
بر اساس تعریف سازمان جهانی بهداشت : بلا به در هم ریختگی شدید در شرایط زیست محیط روانی و جسمی گفته می شود . که در این به هم ریختگی فراتر از ظرفیت انطباقی ، جامعه مبتلاست
در بحران های طبیعی گستردگی مداخلات چشمگیر است و حیطه های وسیعی را شامل میشود لذا هماهنگی با واحدهای ذیربط و جلب منابع انسانی و اقتصادی از اهمیت زیادی در این زمینه برخوردار است

 
دسته بندی: انسانی » مدیریت بحران

تعداد مشاهده: 3802 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 38

حجم فایل:784 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل